sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Olen sitoutumattomana ehdokkaana Vihreissä syksyn 2012 kuntavaaleissa Porvoossa. Äänestysnumeroni on 167 Kirjoitan tähän blogiin aina kun tuntuu siltä,että on jotakin kirjoitettavaa.
Olen vastaillut vaalikoneiden kysymyksiin. Se on aika hauskaa. Voi samalla googlailla asiatietoja ja oppia uutta. Esittelytekstini on tämmöinen : "Erityisopettaja erityisluokanopettaja, kasvatustieteiden maisteri ,kaunotaiteiden ystävä ja osapäivämuusikko. Olen syntyjäni tamperelainen mutta muuttoliikkeen myötä neljäkymmentä vuotta sitten tullut Gammelbackaan ja Porvooseen. Täysipäivätyössä olen miltei aina ollut Porvoon kaupungilla ja muinoin maalaiskunnalla;nuoriso-ohjaana ja erityisopettajana. Laajempaa perspektiiviä kasvatukseen on tullut opinnoista Jyväskylässä ja kahden vuoden pestistä erityisopetuksen apulaisaisantuntijana Sambiassa. Musiikkiharrastuksen myötä olen toiminut paikallisessa elävän musiikin yhdistyksessä Nykessä. Kulttuuri, kasvatus ,koulutus ja maailma jossa kaverillekin jätetään kiinnostavat. Otan asioista selvää ,kuuntelen muita ja uskon yhteistyöhön. Motto brittimuusikko Nick Lowelta :” What so funny about peace love and understanding ?” pasi.siltakorpi@hotmail.com" Niin ja tässä se biisi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti